Friday, June 08, 2007

FREELANCING

At least two things about freelancing are a lot like prison: You have to make sure you don't get screwed and you've got plenty of time to work.

I've been lucky on the former and adhering to the latter. Since the beginning of the year, I've worked out/lifted weights at least four times a week every week but two. Sometimes six days a week. As a result, I've seen dramatic gains--from 135 lbs on latt pull-down to 180 lbs, from 120 lbs on bench press to 180 lbs, and things like being able to do 450 lbs on the leg press with one leg. Interestingly enough, the weight training has actually improved my cardio performance, I think because I'm actually getting my heartbeat up past 140.

Anyway, this is probably the main reason I have been able to get through this transition period--that and Ann's support and the support of friends and family.

And today was a great day--a very important client was very happy with my work. Every time that happens, I get more time to write fiction.

Oh, yeah, and I'm writing a Predator novel for Dark Horse.

Ta,

Jeff

23 Comments:

At 5:25 AM, Blogger Joe said...

I think you need a scene in there where someone is walking, is convinced they are being hunted (Predator in the background really is stalking them) and then have the classic false scare - you can use your wild hogs from your great outdoors trips :-)

 
At 9:42 AM, Blogger Azri said...

Hi,
It seems everything goes well with you. Hope to hear more about good things that happened.
Anyway what kind of workout did you do to lifted your weight. I have been trying many kinds of method but still not having good results.
I think you can share it if you don't mind, don't you.......

Cheers,
Pet Treadmills

 
At 5:15 AM, Anonymous Anonymous said...

OP. DR. TEOMAN DOĞAN
ESTETİK PLASTİK CERRAHİ UZMANI
estetik,burun estetiği, göğüs estetiği, plastik cerrahi

Estetik cerrahi sohbetleri

“En muzur sorular”

Biliyorsunuz estetik cerrahi artık çok popüler oldu. Ayıplar kalktı, burun estetiği sonrası alçılı burunlar ile alışverişe çıkmak neredeyse “havalı” oldu. Biz estetik cerrahlara da ilgi dorukta. Her ortamda köşelere çekilip soru yağmuruna tutuluyoruz. Lütfen yanlış anlaşılmasın, hiç şikâyetçi değilim bu durumdan. İşte en hoşuma giden sorular ve bu sporular etrafında gelişen sohbetlerden bazıları: Estetik cerrahi, Estetik

* “Ben aslında estetiğe karşıyım” diye başlayan sorular, favorim. göğüs estetiği

Bazen, “Evet ben de karşıyım” diyorum (!)… estetik

* Eşimin haberi olmadan göğüslerime silikon taktırsam ne olur?” ya da “Şu yağları alsanız eşim anlar mı?” sorusu da zor bir soru.

“Anlamazsa eşinizi lütfen boşayın” demek en dürüst yaklaşım olur ama her zaman bu kadar açık sözlü olamıyor insan. estetik

* “Ben kaç yaşındayım sizce?” estetik

Bu cevap vermeyeceğim diye tövbe ettiğim bir sorudur Estetik. Eğer doğru söylersem büyük bir alınganlık oluyor, hele ki fazla söylersem yandım. Ama tersi olur da genç bir yaş ağzımdan çıkarsa bu seferde işe yaramaz bir plastik cerrah olduğum düşünülüyor. Gerçi bu gene de size küsülmesinden daha iyi. estetik

* “Çok genç gözüküyorsunuz, kaç yaşındasınız, kaç ameliyat yaptınız?” estetik

Kırkıma geliyorum estetik. Her on senede 10 kilo alıyorum ve artık sörf yaparken bile yaşlandığımı hissediyorum. Oğlum baba “Başın niye kel ?” diyor. Ameliyatlar, kaç ameliyat yaptım ben de bilemiyorum Estetik Cerrahi. Binlerce. Bazen düşünüyorum, ne kadar çok ama ne kadar kadar çok insanı ameliyat ettim. Depremden sonra bir tek günde irili ufaklı 12 ameliyat yapmıştım. Genç gözükmek yine de iyi bir şey. Bu sorudan memnunum.

* “Teomancım sence benim göbeğime estetik lazım mı?”

Uzun bir masa, bir akşam yemeği, gayet nezih bir restoran. Soruda bir sorun yok, sadece bir hanımın göbeğini burada açması ilgi çekiyor. Sanki herkes bize bakıp beni tanıyor ve “cık cık” yapıyor gibi hissediyorum.

* “Sizde Burun estetiği var mı?

Yorum yok!

* “Amerika’dan mı geldiniz?”

Efendim ben bütün ihtisasımı burada, ülkemde yaptım, diplomalarımı hep buradan aldım. Sadece belli dönemlerde gittim Amerika’ya, iyi bulduğum büyük hocaların yanına gittim, belli konuları özellikle öğrenmek için. Her seferinde de ülkeme geri geldim.

* “Eşinize estetik yaptınız mı?”

Hayır ihtiyacı yok.

* “Ben sizin anneniz olsam bana bu estetik ameliyatını önerir miydiniz?”

Evet önerirdim. Prensip olarak anneme önermeyeceğim hiç bir şeyi size de önermem. estetik

* “Hangi ünlüleri ameliyat ettiniz? N’olur söyleyin bakın aramızda kalacak”.

Bu genellikle röportaj sorusudur ve teyp ya da kamera basbayağı açıktır estetik. Cevabım da sabittir. “Ünlülerde insan, onların da hasta mahremiyetleri var. Nasıl size söylerim? Sakın yanlış anlamayın aramızda kalacağına elbette eminim.” estetik

* “Hangi ünlüleri güzel buluyorsunuz, örneğin X in dudakları sizce altın oranlara uyuyor mu?” Estetik

Eyvah. Ben genellikle bu ünlüyü tanımıyor olurum. Muhtemelen ben ameliyattayken ünlenmiştir ve ben yine ameliyattayken çeşitli skandallar ve aşk üçgenleri içerisinde ünü pekişmiştir. Hülya Koçyiğit, diyorum bu soruya Estetik. Benim en çok beğendiğim ünlü o. Hele ki en eski filmlerinden birisini seyrederseniz bir insanın ne kadar güzel olabileceğine hayret edebilirsiniz. Aynı şey Cüneyt Arkın’ın en erken filmleri için de geçerli. Gerçekten mükemmel! Estetik

* “Benim burnum ameliyatlı mı? Bakalım bilebilecek misiniz?” Estetik

Bu da tövbe ettiğim bir soru. Evet derseniz sizden nefret edilecektir, hayır cevabı ise listeden silinmenize neden olur.

* “Ben estetik burun estetiği yaptıracağım, kimi tavsiye edersiniz?”

Çok moral bozucu bir soru. Güvenilmemek, hatta yok farz edilmek çok zor. “Sizi Amerika’ da yanında çalıştığım hocam var ona yollayayım” diyorum, “dünyanın en iyisidir”. Bu cevapla bir derece durum düzelebiliyor.

* “Bütün estetikli burunları ben anlıyorum, hepsi çok kötü”.

Peki ya anlayamadıklarınız da varsa? Belki çevrenizde ki birçok insanın burnu ameliyat edilmiş ama siz fark etmiyorsunuz.

* “Ben estetik botoksa karşıyım”. “Neden karşısınız? , “Çünkü maske gibi yüzleri oluyor, hemen anlıyorum ben”.

Peki Estetik botokslu olduklarını nereden biliyorsunuz? Belki bu gördüğünüz ve beğenmediğiniz yüz şeklinin botoks ile ilgisi yok, ki gerçekten de yok. Bana kızıyorlar. “Yok yok var, ben biliyorum, maske yüz oluyor” cevabını alıyorum genellikle. Bu safhada bir şey söyleyemiyorum.

Mesleğimi çok seviyorum. Herhalde başka hiç bir işi bu hevesle yapamazdım ve estetik plastik cerrah olmasam kendimi eksik hissederdim. Sadece yaptığımız bu işin bilimsel temelleri olduğunu ve gerçekten çok emek vererek bu yere gelebildiğimizi anlatamamak bazen zor oluyor. Ama bu da bizim işimizin bir parçası. Siz yine de bana sormak istediğiniz her şeyi sorun estetik . Sorunuzun içten ve gerçek olacağını biliyorum. Ameliyattan başımı ilk aldığım zaman sizi cevaplayacağım. teoman doğan

 
At 1:43 AM, Blogger barkod said...

Anyway what kind of workout did you do to lifted your weight. I have been trying many kinds of method but still not having good results.
etiket
barkod etiket
barkot
barkod

 
At 6:39 AM, Blogger Arda said...

Natural personalized aesthetic services in the field of aesthetic surgery in Istanbul is an organization that provides medical tourism
services. Estetik

Your teeth are esthetic and Operations, European Capital of Culture in Istanbul's historical and sightseeing attractions, and the values
that you miss and lets you relive your memories have created a system.

Operations to suit everyone and every budget, we divided the packages.Estetik Back to you to
choose the most appropriate package remained.

Medical Tourism to Istanbul with natural health needs and also at the same time offering the opportunity to holiday in addition to
processing these applications provide the most economical and perfectly is an institution.
Estetik

As natural targets in Istanbul and we keep our quality at the highest level each time.

 
At 6:41 AM, Blogger Arda said...

Natural personalized aesthetic services in the field of aesthetic surgery in Istanbul is an organization that provides medical tourism
services. Estetik

Your teeth are esthetic and Operations, European Capital of Culture in Istanbul's historical and sightseeing attractions, and the values
that you miss and lets you relive your memories have created a system.

Operations to suit everyone and every budget, we divided the packages.Estetik Back to you to
choose the most appropriate package remained.

Medical Tourism to Istanbul with natural health needs and also at the same time offering the opportunity to holiday in addition to
processing these applications provide the most economical and perfectly is an institution.
Estetik

As natural targets in Istanbul and we keep our quality at the highest level each time.

 
At 4:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Seo çalışmalarında aşağıdaki husular göz önünde bulundurularak analizler yapılmaktadır.

* Sitenizin Mevcut Yapısının Google için uygunluk analizi
* Anahtar kelimelerinizin analizi
* Sitede mevcut kelimeler analizi ve bireysel anahtar kelimeler tavsiyesi
* Analizlerin sonuçları bazında Optimizasyon gerçekleştirilmesi
* Seo Optimizasyon işlem haritası belirlenmesi
* Arama motoru Optimizasyonu için tüm gerekli çalışmalar
* Mevcut web sitesinin Onsite (site içi) ve Offsite (site dişi) Arama Motoru Optimizasyonu
* Link popularite yükseltmesi, Page Rank bakımı ve yükseltme çalışması
* Sitenin toplam 100 tane arama motorlarına, katalog ve portallarına kaydı
* Mevcut web sitesinin müşteri kullanışlığı analizi
* Analizin sonuçları bazında web sitenizin müşteri kullanışlığı artışı danışmanlığı ve çalışması
* Çeşitli arama motorlarının sonuç listelerine göre ayrılmış geniş kapsamlı bir pozisyon raporu
* Yapılmış olan Optimizasyon çalışmalarının dokümantasyonu
* Daimi pozisyon kontrolü
* Sürekli Arama Motoru Optimizasyonu takibi ve ayarı
* Arama motorlarının değişen şartlarına uygunluk çalışması ve Optimizasyonu gibi bir çok çalışma seo hizmeti süresinde müşterilerimiz sitelerine yapılan başlıca çalışmalardır.
* Müşteriniz ile sürekli irtibat halinde olup sektörü ile ilgili gelişmeleri yakından takip etmek ve bu gelişimi seo da önemli olan özgünlük hali içinde siteye yazı , resim, video olarak eklemek

 
At 5:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Merhaba oto anahtar merkezimizde her marka aracın anahtar kopyalama, immobilizer, çipli anahtar kopyalama, kumanda tamiri ve çilingir hizmeti vermekteyiz. Oto anahtarcı olarak uzman ekibimiz ile her marka aracın anahtarını gün içerisinde müşterilerimize teslim etmekteyiz. Tüm anahtarlarınız kaybolsa, kumandası kaybolduysa, yedek anahtarınız eliniz yoksa veya kumandanız bozuldu ise Oto Anahtar Ankara firmamız 7/24 müşterilerine teknik destek vermektedir. Her marka aracın anahtarları gelmiştir. Google gibi kaliteli arama motorlarında web adreslerimiz immobilizer kumanda kopyalama, yedekleme, oto anahtarcı ankara, anahtar yenileme gibi kelimelerde yer almaktayız. Müşterilerimize kaliteli hizmet verebilmek için elimizden gelen tüm çaba ve gayreti gösteriyoruz. Kurumsal web adreslerimizi ziyaret etmek için Otoanahtarankara.com yada Otoanahtarciankara.com adreslerini ziyaret ederek iletişim bilgilerimizi alabilirsiniz...

 
At 6:51 PM, Blogger DOLANDİRİCİ FAZLİ UMUT İÇOZ MUDANYA said...

This comment has been removed by the author.

 
At 6:51 PM, Blogger DOLANDİRİCİ FAZLİ UMUT İÇOZ MUDANYA said...

This comment has been removed by the author.

 
At 6:53 PM, Blogger DOLANDİRİCİ FAZLİ UMUT İÇOZ MUDANYA said...

seo hakkında tüm bilinmesi gerekenler.

 
At 6:54 PM, Blogger DOLANDİRİCİ FAZLİ UMUT İÇOZ MUDANYA said...

seo nedir öğrenmek istiyorsanız en kısa zamanda web sitemizi kontrol edebilirsiniz.

 
At 11:20 AM, Blogger paykasa said...

paykasa nedir sorusuna en iyi yanıt sitemiz üzerinden bulabilirsiniz.Ayrıca sizlere diğer ön ödemeli kartlar içinde destek oluyoruz

 
At 11:21 AM, Blogger paykasa said...

paykasa bozdurma

Paykasa Fiyatları

Paykasa Al

Paykasa Kart

Paykasa Kart Al

Paykasa Kart Güvenilir Mi?

Paykasa Kart Nerelerde Kullanılır?

Paykasa Nasıl Kullanılır?

Paykasa Nedir?

Paykasa Satın Al

 
At 2:05 AM, Blogger Antique said...

Antika Eşya Alanlar Antika Eşya Alanlar, Antika Alanlar olarak biz; alım satım alanında 20 yıllık tecrübesi bulunan firmamız Antika Eşya Alan Yerler arasında değerinde fiyat veren nadir. Elinizdeki çok değerli antika eşyalarınızın değerinde satılabilmesi için tüm gerekli olan yardımlar tarafımızdan müşterilerimize sunulmaktadır. “Estetik değeri oldukça yüksek olan eşyalar olması nedeni ile ciddi bir yatırım aracıdır.”

 
At 5:40 AM, Blogger Antique said...

Hilye-i Şerif Alanlar Antika Hilye-i Şerif Alanlar olarak biz; alım satım alanında 20 yıllık tecrübesi bulunan firmamız Antika Eşya Alan Yerler arasında değerinde fiyat veren nadir. Elinizdeki çok değerli antika eşyalarınızın değerinde satılabilmesi için tüm gerekli olan yardımlar tarafımızdan müşterilerimize sunulmaktadır. “Estetik değeri oldukça yüksek olan eşyalar olması nedeni ile ciddi bir yatırım aracıdır.”

 
At 5:40 AM, Blogger Antique said...

Antika Eşya Alanlar Antika Hilye-i Şerif Alanlar olarak biz; alım satım alanında 20 yıllık tecrübesi bulunan firmamız Antika Eşya Alan Yerler arasında değerinde fiyat veren nadir. Elinizdeki çok değerli antika eşyalarınızın değerinde satılabilmesi için tüm gerekli olan yardımlar tarafımızdan müşterilerimize sunulmaktadır. “Estetik değeri oldukça yüksek olan eşyalar olması nedeni ile ciddi bir yatırım aracıdır.”

 
At 4:03 AM, Blogger Unknown said...

very nice
Tutishop
Bülent Tekerekoğlu
Gürkan Kayabaşoğlu

 
At 3:24 PM, Blogger Ozel Servis said...

İzmir Ariston Servisi hakkında
İzmir Ariston Servisi

 
At 12:27 PM, Blogger Beyaz Eşya Teknolojileri said...

Uzun yıllardan bu yana İzmir bölgesinde Klimalarda montaj demontaj bakım ve tamir alanlarında alanında uzman kadrolarımız ve donanımlı araçlarımız ile servis hizmeti sunmaktayız.Eğer sizde kısa sürede markası ne olursa olsun klimanız için servis hizmeti almak istiyorsanız bizlere İzmir Klima Servisi web sayfasından ulaşabilirsiniz.Bizler Klima Servisleri olarak siz değerli müşterilerimizin çağrılarını bekliyor olacağız.

 
At 11:01 AM, Blogger Ozel Servis said...

Televizyonunuz için alanında usta kişilerden teknik destek alın.Ekran ve panel değişimleri bizimle iletişime geçebilrisiniz.
Bornova Tv Servisi

 
At 6:36 AM, Blogger Antika Alanlar said...

Kadıköy Antika Alan Yerler

 
At 6:41 AM, Blogger Antika Alanlar said...

Antika kuran alanlar
antika gümüş alanlar
antika kılıç alanlar
antika kitap alanlar
antika çakmak alanlar
antika ekspertiz
ikinci el saat alan yerler

 

Post a Comment

<< Home